Prekių grąžinimas paštomatu:
Prekių grąžinimo formą rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą: www.flipo.lt/parduotuves/apsvietimosistemos-lt
Pirkinius grąžinti paštomatu itin paprasta:
1) Supakuok siuntą. Nuo pakuotės nuplėšk/užpiešk pirminį lipduką ir pažymėk naująjį siuntos sekimo numerį. Rekomenduojame prie siuntos pridėti prekių grąžinimo aktą (prisegtas prie šio laiško).
2) Ateik prie Omniva paštomato. Arčiausiai Tavęs esantį paštomatą rasi čia: paštomatų adresai
3) Paštomato ekrane pasirink „Siųsti siuntą“ arba „Privatus klientas. Anksčiau užregistruota siunta“
4) Pasirink „Įvesti SMS gautą kodą“ ir įvesk ekrane savo siuntos numerį.
5) Ant siuntinio užklijuok atspausdintą adreso kortelę ir įdėk siuntą į atsidariusį skyrių.
Grąžinimo sąlygos
1. Prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
2. Nenaudotos, pilnos komplektacijos, prekinės išvaizdos nepraradusios bei originalioje pakuotėje supakuotos kokybiškos prekės gali būti grąžintos praėjus ne daugiau kaip 14-ai kalendorinių dienų nuo įsigijimo datos, nenurodant priežasties.
3. Prie grąžinamos prekės pridėkite laisvos formos prašymą priimti grąžinamą prekę, taip pat įsigijimo dokumentą arba jo kopiją. Nurodykite banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui. Nenurodžius banko sąskaitos, pinigai grąžinami į mokėtojo sąskaitą.
4. Saugiai supakuotą grąžinamą prekę būtina išsiųsti registruotu paštu. Adresas, į kurį reikia siųsti grąžinamą prekę, bus nurodytas pirkėjui el. paštu arba telefonu.
5. Įvertinę grąžintos prekės būklę, per 5 darbo dienas pinigus pervedame klientui. Grąžinimo sąlygų neatitinkančios prekės grąžinamos pirkėjui tik iš anksto apmokėjus siuntimo išlaidas.
6. Kilus neaiškumams dėl prekių grąžinimo mielai Jums padėsime, kreipkitės: info@voltmann.lt